Search This Blog

Saturday, July 24, 2010

sabtu oh sabtu..

sabtu datang lagi..org kata bila sabtu paling best sebb bleh rehat..REHAT..alloooo,mcmna nk rehat klu baju bertimbun,rumah bersawang mcm gua kelam,habuk menempel kat almari mcm lori pasir kat selangor tu..aduhhhh...siap ja kerja ada lg yg menunggu..cooking time..buka freeze cuma ada sardin cap ayam dgn telur yg der cap.jadik,kn g supermarket cap pakcik k4..satu tabiat org ppuan ni klu shoping suka sgt amik benda2 yg tak der dlm senarai..contoh,aku tegok sabun ada sale aku beli.pdhal kat umah ada lgik.syampu pon ada lg tetap amik..yg tak tahan tu aku beli bedsheet pdhal tak penting pon..huby dah jeling bila aku pusing2 kat area baby..dia takut aku beli ler tuhh..laling,nikan persediaan awal..hehehe..bila ai time nk bayar,cik hubby dh jalan ke depan..sigh n swuh aku ler tu..tetiba jerk cik amoi tu kta kredit kad tak leh guna arini sbb power failure..ayoooomaaaa,nasib aku ada cash walaupon sipi2..nk letak balik kang amoi tu kta aku sengkek.(walaupon iya sebenarnya)..hua huaaa..lari bujet laling..
P/s: laling baca tang dihighlite yer...
nk out ja dri k4..mummy tersayang plak coll swuh p umah dia..alah alah,mumy dah wat sup tulang..so kn p gak sebab nti dia kecik ati...smpi cna dah kul 3..ting tong...otak dah jam..sebenarnya tu time aku landing2 kucing kat umah..huhuhu...pas mamam jerk aku borak2 ler pasai adik aku yg dikatakan nk bertunang..haiyooo dik,kasi ler kak ko ni branak dlu..klu skrg tak larat ler..dok pikir2 aper nk sediakan nti..harap2 pas branak ler dia tunang.mmg aku tak larat klu lani..jiwa kacau dik..apatah lg nk arange majlis..tak kuasa akak....
dipendekkkan crita..ari sabtu mmg tak best klu tak bleh relax kat umah..jadi,hargailah hari cuti anda...cuti2 malaysia............

1 comment:

  1. Tak pa..... Harini baru ari Isnin, lagi 5 hari baru boleh rehat..

    Semoga hang dapat rehat dengan selesa hari Sabtu nanti.

    :)

    ReplyDelete