Search This Blog

Saturday, July 10, 2010

emosi wanita preggy...

perutku yg makin memboyot.....


di kala usia kandungan masuk 4 bulan.alhamdulillah,aku dah mula sihat skit.tp mood makan dgn mood bercakap mmg kurang.bila masuk petang ja mood dh down.maybe beralih hari..MENGIDAM..hmmm,belum ader apa2 yg aku betul2 nk makan.klu ader pon aku rasa dah dapt makan.alhamdulillah rezeki utk baby sentiasa ada..kawan2 aku byk bagi aku apa yg aku nk..hehhee,TQ my friend..MOOD..hmmm,susah nk cakap.aku jadi amat manja n suka sgt mengalir air mata.tegok kucing aku mengiau lapar pn aku menangis.huby balik lambat main bola pon aku nangis..tegok mentor akak ziana menang pon aku nangis..ish ish..emosi betul..MOOD MASAK,mmg tak der langsung.aku suka merap hubby beli kedai,kalu aku masak pon ,mmg aku tak makan..MOOD KERJA,mmg aku p kerja mcm org tak betul.nasib ler bos aku baik2..diorg pon paham..Aku belum buat aper pon persediaan utk baby..sbb aku tak tau lagi jantina dier..cma aku harap kali ni gegirl la..tp klu dpt boboy pn tak per.ader gak kawan ikhwan..baby yg ni akan dpt sma barang baru..sbb brg ikhwan sma aku dah sedekah kat org..tu yg hubby aku marah,dia kta mcm tak au beranak dah..hehhehe,tak per.ader ler nti rezeki utk anak aku kan..hopefully kali ni aku senang melahirkan anak ni..doakan aku yg kawan2..pengalaman anak pertama memeritkan skit.tp aku takkan patah semangat.kna berjuang utk baby ni..

PESANAN UTK SUAMIKU-hehehe,nti dh ader baby kecik kna la rajin2 tolong ayg ok..kurangkan aktiviti bola yer..we all lov u honey..

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hai Sue :)

    Tak pa sabaq sabaq dah tak lama dah tu.

    Jangan emosi sangat

    Murahkan senyuman dan ceria selalu :)
    :) :) :) :) :)

    ReplyDelete