Search This Blog

Tuesday, July 27, 2010

demam..kurang daya tahan utk lawan penyakit...

gambar abg long yg demam..masa ni dekat langkawi..





sunguh,pregnancy kali ini buat badan aku lemah..kelmarin smpi gigil2 badan sbb demam.p klinik doc suruh refer hospital..TIDAKKK...aku tak sangup nk p hospital..aku takut nti ditahan di wad..aku takut nk tingai huby n anak..huhuhu..aku mintak ubat jer..doc kasi ubat balik makan n alhamdulillah kebah skit..doc nasihat aku jgn byk minum ais..mmg time preggy ni aku kerap minum ais..air masak dah kurang..jadi badan panas di dlam campur dgn vitamin2 utk baby lg..oh,aku dah bersalah kat baby lam perut sbb ikut nafsu.hehehe..mood aku kali ini sunguh tak ketahuan,walaupon dh masuk second trimester.dlu masa abg long aku mmg sktif smpi la beranakkan dia.tp kali ni sunguh tak der mood..nk jalan2 waima nk makan sekalipon aku kna ikut selera..tak tau nk buat mcmna lagi.mkin ni la susahnya mak kita ngandungkan kita kan.baru ler kita rasa susah.huby byk bantu aku walaupon mood aku kdg2 tak berapa nk elok..hehehe,tq laling kerana memahami..tingai lg 5 bulan utk melihat wajah comel baby dlm perut ni..harap2 dia sihat dan sempurna la..amin..

1 comment:

  1. Salam

    Aku harap hang maintain mood hang takut nanti hang mengamuk jenoh bertebangan meja dan kerusi di cashier nanti.

    :)

    ReplyDelete