Search This Blog

Tuesday, July 20, 2010

buku merah oh buku merah...

tensionnnnnnnnnnn....ari ni aku p la mengadap jururawat masyarakat kat kg aku dengan harapan nk buat buku cheak up utk wanita mengandung.tp kehampesan terserlah sbb aku tak bawak sijil kahwin..alooo nurse,ni anak ke 2..takkan nk kna bwk lg..anak sulung dh 6 tahun..mna aku letak buku merah yg lama pon aku tak tau..last sekali dia bg botol utk urine..hahaha..kna bawak dri rumah plak tu..adakah ni langkah kerajaan nk save bil air..hik hik..sebenarnya aku mmg malas nk g klinik utk follow up perut ni..dri anak pertama lg.mkin sbb malas nk mengadap muka nurse2 yg moody tu.perut dah masuk 4 bulan siut..tp buku merah tak buat lg..boleh tera tu..hahhaha..sebenarnya aku mmg dah jangka nurse tu akan berleteaq kat aku..berat naik..bias la tu ciik nurse oii..time ngandung ni la lantak macm2..dah ler dimanjakan suami..nak aper semua dpt kan..

No comments:

Post a Comment