Search This Blog

Wednesday, September 21, 2011

9 buLAn UsiAnYa...

ya..sudah 9 bulan usianya..tp sakitnya masih terasa..hahhaha...

ni gambar snap masa p sekolah along dia utk sukaneka..nampak tak muka kau baru bangun tido..hahha..ni pukul 7.30am di hari ahad u..ptutnya time ni aku masih mamai lg..




muka tak bersalah sbb tumpahkan bubur semangkuk..



suka sangat renyeh tunjuk gigi 4 batang dia tu..







gaya tido paling segak,tangan di kepala memikirkan bangun nti apa lagi nk pancarobakan rumah..


yaa...banyak beza anak lelaki dan perempuan..along dlu very independent..ko letak ja kat lantai.tabur maianan main la dia smpi penat pastu tido sendiri..tp tidak bg permaisuri ni.dia nk main pon swuh kita tegok muka dia.pendek kta kna hadap dia ja..bertambah la kemalasan aku nk mengemas dan memasak..nk tido msti kita ada sebelah.klu tak takkan lelap..lg parah kalu demam..semua tak kena.mau stress aku diabuatnya..tp tak pa pahala tu.(ayat pujuk hati)

tp tak pa..nti dia dah besar mama nk permaisuri mama ni tolong mama buat kerja rumah ya..

marilah kita sma2 menyemakkan rumah kita yg sedia semak..hahaha


Aku akan rindu saat ni nti..hehhehe..utk beranak lagi buat masa terdekat ni..nehi beta..aku tak bentah dgn budak2 ramai ni..aku kan cpt stress dan cepat meraban..mmg tak layak la dpt anugerah ibu mithali 12 org anak..aku bg tahta tu kat org lain jalah ya...






No comments:

Post a Comment