Search This Blog

Saturday, April 24, 2010

crita medan...









my hubby minum teh halia.yekkkss..mmg tak sedap..tp cik kak tu kata nk bg segar badan n kuatkan badan..terpaksa la hubby minum gaks...









again,my hubby at sibuyak..ni gunung berapi yg tak aktif dah..kami pnya tourist guard tu kata gunung ni dah melatup..hahha..mesti anda tertanya2 kan..mana gambar aku..opsss...aku tak dak ler..sbb ni gambar hp my hubby..hahhaha

laki aku lgi..masa ni kat air terjun sipiso-piso...mmg best tempat dia..sejuk tau...


anak aku dgn suami aku naik kuda..klu tak silap harga sewa tu 350 rupiah..hahaha.sejuk oo kat sini.nama tempat ni klu tak silap berastagi..aku shoping baju sejuk kat sini.murah2..







aku dgn best friend aku..nurul aini..budak yg berangan nk gemuk.dan aku berangan nk kurus..hahha


ini nama dia tasik toba..best sgt,sejuk nyaman..tasik ni lebih dikenali sbg samosir island..opssss,mat salleh berjemur pon ada tau..hehhehe







durian medan yg sedap dan lemak..nyum2..tak sama mcm kat sini..mcm nk p sna makan lgi ooo .yg baju putih tu mmg hantu durian.walaupon dia angin satu badan n mmg diharamkan makan durian..






kenderaan yg paling byk kat sana..tut tut..mmg rempit giler diorg ni..



























hmmm..gambar g medan,indon..skit jer ler..couse laptop hubby kna virus.hbh semua gambar..nasib ada copy dlm pendrive




ini pintu imigresen indon..kat sna semua berbayar tau..semua kn bg tips..atas tu gambar anak aku dgn kekasih gelap dia..hahahah
hmmm,insyaallah..klu ada duit n sihat aku nk p lagi..mmg best..nti aku update lagi gambar2 k...













































No comments:

Post a Comment